BEN KİMİM?



01.12.1975 Adana  Küçük yaşlar da spora başladım.Atletizm-Futbol-Voleybol-Basketbol-Tenis-Kickboks-Paintball-Airsoft-Fitness olarak sayabilirim.

Lisanslı olarak Çeşitli kluplerde Voleybol ve Futbol oynadım.Kickboks,Yüzme, Tenis dallarında da yarıştım.Yaklaşık 15 yıldır  Fitness ile uğraşıyorum.Son 2 yıldır da İFBB Pro Fitness Sertifikasına sahibim. Boş zamanlarım da Fitness Eğitmeni ve Beslenme Uzmanı olarak profesyonel anlamda Fitness ile uğraşmaktayım.





MBA tezimi, Esenyurt Üniversitesinde, " Saglikli beslenme ve sporun çalışan üzerindeki tükenmişliğe etkisi"  olarak tamamladım. Okulu derece ile bitirdim.


Evliyim 4,5  Yaşında bir kızım var.İşden arda kalan zamanlarımı kızımla geçiriyorum.Hobi olarak Fırsat bulabilirsem Airsoft organizasyonlarına katılıyorum.

Koyu bir Beşiktaş Taraftarıyım.Babadan bize kalan bir miras Beşiktaşlılık.Hayat da en buyuk hayalim ise kızımın Milli voleybolcu olmasıdır.Şimdiden ona sporu aşılamaya çalışıyorum:)

Spor ve Beslenme ile ilgili 17 yıllık bilgi ve birikimimi çevremdeki arkadaşlarıma aktarmak için kolları sıvadım.Sosyal medya ve Bir çok platformda bu değerli bilgileri arkadaşlarımla Paylaşmaya çalışıyorum. Sürekli araştırıyorum, Kaynak taraması yamaktayım ayrıca İnsan Vucudunun Genetik yapısını inceliyorum bu yuzden de Genetik anlamda iyi bir fiziğe sahip insan hayata 1 0 önde başladığına inanırım..

Kimbilir belki bir gün sizlerle de bu tip bilgi paylaşımında buluşuruz:)

Sevgilerimle

EMRE TURAN